piątek, 17 maja 2013

Animal

W Twoim życiu pojawiają się momenty w których jesteś tak bardzo samotny, że nawet słońce zaczyna płakać. Potem przychodzi zachód, z barwnym blaskiem otulającym Twoje niezaprzeczalne "ja". Nie ma superbohaterów, nikt nie jest gotowy na samotność, na śmierć własną czy kogoś bliskiego. Przecież ronisz łzy nawet wtedy gdy Twój czworonożny przyjaciel nie ma już siły stać na silnych wcześniej łapach. Myliłem się w swoim życiu kilka razy lub urodziłem się z rozregulowanym celownikiem w kwestii ludzi i roztrojonym sercem. Szukałem zrozumienia, akceptacji, podobnej percepcji a dziś nie ma nic prócz wzroku skierowanego w niebo. Przestałem być smutny bo to odbierało mi energię, lepiej mi się oddycha w swojej skórze, jemioła tylko ładnie wygląda w Święta, racjonalizm mówi jedno "to półpasożyt". Uczucia wyższe będą tylko takie jakie sam sobie stworzysz, nie ma dróg na skróty a ja mam całe życie by poznać istotę czegoś co nieuchwytne jak powietrze. Tak, czasem zwijam się w bólu ale nie zobaczysz tego na zewnątrz; to siedzi gdzieś w środku, nie za uchem a znacznie głębiej. W miejscu w którym dostajesz mocno po głowie, tak cholernie mocno, że z trudem oddychasz, masz mdłości, spocone dłonie i chcesz uciekać. Gdzieś tam w jednym z rogów stoi wielkie drewniane krzesło, smuga krwi otula drewnianą deskę, kierujesz wzrok do wysokości w jakiej nie sprawia Ci to bólu. Patrz uważnie. To miejsce w którym odpoczywa moje serce, od świata, od ludzi, od zmęczenia tą ciągłą pogonią za czymkolwiek. Otoczone pustą przestrzenią, której potrzebuję by oddychać. Musisz być silna by tu dotrzeć, do samego krzesła, wtedy można wszystko zbudować od podstaw, stworzyć coś niebywale silnego, szczerego, niezwykłego. Serce mamrocze, że tak wygląda miłość ale absolutnie nikomu nie udało się dotrzeć do tego punktu w którym można zostać już na zawsze.

1 komentarz:

dotknacniebaa pisze...

Jak mam znalesc miejsce budowli jesli mur nie ma szczelin? A co do ludzi to mylic bedziemy sie zawsze bez wzgledu kim jestesmy w danym momencie.